18 maj

Imorgon åker vi till Gällivare med klassen, jätte kul ska det bli. Inte! Vi ska vara borta hela dagen och de är väll det som är det jobbiga. Jag har funderat på att skita i de men förnuftet kommer i kapp så det är bara att hoppa på bussen med ett leende. idag har jag inte gjort allt för mycket. Inte ett skit om jag ska vara ärlig, bara varit hemma. Men jag klagar inte, det är skönt de med. Gossen somnar i egen säng nu varje kväll och jag har svårt att hålla mig vaken när jag ligger i sängen och ska söva honom. Idag har jag lyckats sova en och en halvtimme innan jag vaknade blöt i svett. Så nu ska jag ta mitt godis och slänga mig framför hockeyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0