27 maj

Idag är det den 27 vilket innebär att lilleman blir 15 månader idag. Han blir stor och stark som sin mor. Till något helt annat så sitter jag här med motivationen helt i botten, varken ork eller lust att ta till mig det jag läser så mitt prov imorgon kommer nog inte gå så bra. Jag försöker verkligen men inget resultat visar sig så det känns meningslöst. Just nu skulle jag behövt ha inga-lill här en riktig super dam som är expert på allt som handlar om inspiration och motivation. Denna kvinna inspirerar mig så mycket och jag kan inte förstå att hon är positiv, alltså ärligt positiv till allting. Inget överdrivet eller fejk positiv utan man känner när hon pratar att hon menar det hon säger. Jag gillar henne! Skumt att jag sitter och tänker på min lärare mitt i allt, men hon är bra. Nu mitt i allt så kommer motivationen smygande och jag måste faktiskt försöka fånga den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0