6 maj

Jag hatar när folk låtsas ha så bråttom överallt, en tjej som först står och väljer vilken glass hon ska ta och lutar på locket, hon står säkert flera minuter där och jag som redan vet vad jag ska ta för glass försöker med ett "ursäkta får jag bara" längre än så hann jag inte fören hon säger något i stil med "gubben ska vi ta chokladsmak så har båda något dom gillar". Jag väntar eftersom hon inte ville lyssna på mig men hon står fortfarande lutande över locket. Jag blir less och ställer mig i kön till kassan. Hon står fortfarande och dregglar över glassarna. En ny kassa öppnas och som alla vet så vill alla först, även jag fast lite mer diskret än glassmonstret hon tar verkligen sats, små springer in till kassan och hon hinner först. Hon betalar sin 2liters glass som säkert tar slut direkt hon kommer hem och gissa vad hon gör? Jo hon ställer sig vid rullbandet så snällt och väntar på hennes pojkvän som inte alls var lika snabb, han står nämligen näst sist i kön. När jag upptäckte att han var så långt bak vart jag nöjd! Fy fan så nöjd jag vart att hon  likförbannat får vänta!!
.
Ja som ni märker har jag rappt humör så här en torsdagskväll, jag är trött och hungrig. Det är säkert där skon klämmer. Har kommit hem från coop för ett tag sedan och nu ska jag hoppa i sängen för att i morgon infinna mig hos sandra vid 9.
Nu höll jag på att missa dagens höjdpunkt! Halv 8 på morgonen, jag bara älskar när de är någon annan som klanta sig med bilen och det bästa av allt var att jag fick se de live! En till som låtsas ha såååå bråttom.
Man ser inte så bra på den här bilden men bakom husvagnen står de en bil som kört över snö högen och rätt ut på elljusspåret.....
Och in i den enda stolpen som finns just där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0