7 maj

Idag har jag kunnat ligga på soffan en timme, det är inte illa. Gossen var så slut så han har bara legat och små blundat med mig en timme och det var mysigt. Man får aldrig dom tillfällen nå mer, han har aldrig tid för sånt han ska bara springa, klättra eller dansa nu förtiden. Stian ville ha skjuts till elgiganten och snäll som man är så körde jag dit han och som tack bjöd han mig på pizza. Den satt bra fast den var bränd, närmare kol än mat. Nu har jag brun-utan-sol salva på hela kroppen (jag måste fuska lite) och väntar tills det har torkat och sen ska jag hoppa i sängen och kolla film. Fast vad jag ska kolla har jag ingen aning om, jag är så förbannat feg när det gäller filmer så det får bli en komedi eller något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0