9 maj

Alvin är fortfarande sjuk, inge dagis för han imorgon alltså. Mamma är du sugen? Annars får jag stanna hemma, det är ju vilket som de hade jag faktiskt kunnat göra för vi har nog inget speciellt imorgon skulle jag tro. Allt han har ätit under helgen är sötsaker eller ett rån med baconost har han ätit nyss men annars är det bara en massa socker. Igår satt han eller låg mest men idag har benen börjat spinna på lite mer så han är väl på gång att bli frisk. Jag har lovat han en mjukglass i solen när han blir frisk, de ena kna jag hålla och de andra hoppas jag innerligt på. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid sugen att vara med Alvin, mommos kille!

2010-05-09 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0