Mitt liv känns rörigt just nu, mitt hem ...

Mitt liv känns rörigt just nu, mitt hem känns ännu rörigare och min hjärna är nog rörigast av allt. Jag vill bo i mitt nuvarande hem, jag vill kunna komma hem när jag vill utan att vara rädd att störa grannarna, jag vill ha de fint och rent där jag bor och jag vill kunna gå från bilen utan att vara rädd för att någon väntar bakom hörnet. Men hellst av allt vill jag ta med mig mitt hem till en plats söderut och placera de på en plan gräsmatta där alvin kan leka. Jag vill kunna spela musik så högt att jag hör den ut där vars jag sitter i solen och kollar när alvin leker medans jag sveper en kopp kaffe och tjuvröker. Jag vill kunna sitta i solen och titta bakom axeln och känna mig nöjd över dom fotspåren jag lämnat. Jag vill kunna känna att jag behövs av karln där inne i mitt hem som håller på med middagen. Jag vill ha min familj och mina vänner nära mig. Jag vill att alvin ska få de han förtjänar. Jag vill ha ett jobb där jag trivs och jag vill vara lycklig i alla mina dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0