5 april

sitter och lyssnar på gamla sköna låtar. Äldre musik är så mycket bättre än ny, jag bara älskar de. Har en kaka i ugnen, ungen på dagis, tvätt i maskinen och tomt diskställ. Så jag har haft att göra hela förmiddagen, skönt. Alvin är så jäkla rolig, han har börjat göra så mycket roliga och fula saker så man får skratta varje dag. En kväll/natt så hörde jag att han höll på att prata i sängen, när jag kommer in står han och pekar med fingret och säger TYST åt hans mjukisnalle och ajg frågar vad gör du? Han svara han skälle åt mig. jaha säger jag och skrattar lite. vet inte om han sov eller om han var vaken just då men sen kom han och mös med mig i soffan så han fick vila öronen lite från bruno som var en jävel på att skälla. Igår när vi var och grilla så skulle han agera någon sorts av chef, han skulle göra allt och vakta alla så vi inte gick för nära elden eller så att vantarna var på. Här en annan dag hittade jag han i kaffekokaren, han skulle koka kaffe minsann. Han hade redan laddat några skopar i själva bryggan men utan filter. helt omöjligt att få bort det där så gången efter vi skuller dricka kaffe var bara sump typ. han är finurlig min karl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0