23 februari

just nu sitter jag och kollar sjukhuset, hon föder barn. Det vill jag också göra, jag vill också ha en till. Jag var och handlade, träffade fd drugge hon gick med tvillingvagn. Hon har en som är lika gammal som alvin och sen en liten plutt. Jag vill också ha två små att göra alla roliga skaer med. eller 3 eller 4 sen är det nog stopp. Jag vill ha ett helt eget fotbollslag här hemma som springer runt och gör mig gråhårig. Jag vill att alvin ska få syskon! Jag har gått och blivit bebissjuk. helt galen. Näst intill psykiskt alltså. Jag kollar små baby kläder och drömmer mig bort. En dag kanske jag har den turen att få ge alvin ett syskon.
Vart tog tiden vägen?
sååå liten och tööt och luktar sååååå gott.
och så dagsfärsk bild på min posande stora kille. Han säger själv när jag frågar om han är mammas lilla bebis "Ja inte bebis, ja stooooor"! Kanske dags för mig att inse att han inte är någon plutt nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0