11 va?

Ligger och nattar gossen nu, förstår inte att ungen har så svårt att komma i ro på kvällen. Han snurrar och vrider och snurrar och vrider. Hur länge som helst, ändå är grabben trött. Jag känner mig som en dålig mor idag, den här veckan. Gossen har fått vara på dagis sen klockan 6 i morse tills 2 inte så länge men tidigt som tusan stackare. Imorgon kommer han att vara från halv7 till halv 6 om jag inte kan ta friskvård en timme vill säga. Ser han knappt känns de som. Sen förlorade jag ett helt dygn när jag hamnade på intensiven. Men de är väl så de är tyvärr att ha barn i sverige. Inte för att något annat land kanske ha de bättre men sverige ska alltid vara såå mycket bättre än alla andra i allt så ro hit med 5års mammaledighet så kan jag jobba tills jag blir 70istället. De hade vart grejjer slippa all stress som är kring dagis och allt vad de nu är. Nu ska jag ta tag i mig själv, gossen slocknade till slut. En dusch och lite fix inför morgondagen sen är sömnen min typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0