6 juni

Gullungen sover, jag borde sova men sitter och håller på med massa andra saker. Alvin har förövrigt börjat prata väldigt mycket om vad han ska köpa eller vad mamma ska köpa åt honom och han kommer inte med billiga saker.
Igår tror jag det var så kommer han till köket och berättar något sen helt plötsligt så säger han. Mamma köpa bebis mig. Och jag frågar vad han skulle göra med en bebis och han svarar leka och kraaaama. Jag övertala honom att en hund är mycket bättre sen kommer moster och vi kommer in på ämnet igen. Då säger alvin Mamma köpa bebis mig, mamma inte ha bebis, mamma ha vovve. Sen har han pratat om en häst också, men vart den ska bo kunde han inte svara på. Jag sa jaha har du tänkt att hästen ska få bo i ditt rum? Neee de allins rum! han Är helt klart det bästa som någonsin har hänt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0