31 mars

Idag vaknade jag vid fem tiden av lite konstiga ljud, det var bara alvin som hade klättrat ur sägen och hämtat pallen och fått tag i oboyburken och han hade fruktasvärt kul med de där. Det värsta var att han hällde ju inte ut allt på en gång utan små duttar överallt. Jäkla morgon kaos! Men han vet inte att man inte få göra så där säger han själv när jag frågar. Så nu har jag lärt honom något förhoppningsvis, äh lite små bus måste man ju få göra och jag skrattade ganska så mycket jag med när jag såg honom släpa med fötterna i de där pulvret så det vart spår. Det var sviiiin kul. Jag är trött och har mestadels gått på kaffe idag, hur det går ihop vettefan. nu ska jag göra macka boy och sen hopp i sängen eller jag menar ju mjölk. Det var det jag skulle på ica och göra. oboy ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0