31 maj

Idag har vi varit i farten hela dagen, kollat km i brännboll(axel var med), handlat, varit till polisen, lagat mat, varit hos mamma en sväng ovh sen har vi städat lite och sen har vi avslutat dagen med håkan bråkan och josef. Vi är halvsjuka igen, lille man har gegga i ögat och jag har gått med en vitlök iörat igår och idag ahr halsen svällt upp. Men imorgon hoppas vi på fint väder och sånt. Var ju till läkarn och fick en diagnos "läges yrsel" bara de att symtomen är att oftast händer det på morgonen, men det är tvärtom för mig. Ju längre dagen går blir det bara mer och mer "anfall". Aja men jag är inte döende så jag ska vara glad! Nu ska jag fortsätta glo i patriks sjöbergs bok, som inte alls var så bra som jag trott. Inte än så länge, bara massa världsrekord hit och dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0