dagen idag.

Idag jobbar jag eftermiddag, tycker om dom skiften ibland. Idag är en sån dag. Känns som semester ifrån nattning och allt sånt mindre kul eller sånt som funkar mindre bra. Semester ifrån middagen eller de hade jag haft iaf, gjorde den igår. Men de känns bra. I natt har gossen haft jobbigt med andningen, så slemmig så han spytt flera gånger. Stackare. Men nu är de bra. Tänkte boka tid hos primärvården men de behövs inte, nu är allt bra. Bättre iaf. Han kan andas och är inte alls lika tät som han var i natt. Jag hatar när han är sjuk, jag tror att han är döende för minsta lilla. Eller jag tror inte men hjärnan ställer in sig på nå konstigt så minsta lilla hosta eller rörelse från han får mig att flyga upp där i sängen. Jävla mamma hjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0