Träna är det verkligen så skönt som alla säger...

Folk säger att det är skönt att träna, det tycker inte jag. Det är jobbigt och svettigt och det tar ens tid. Vissa säger att det är såå skönt efter ett träningspass. Då undrar jag när ska det vara skönt? Direkt efter när det bränner och ömmar i varenda kroppsdel eller är det sen när det har lugnat sig och man känner sig som ett manglat lakan? Jag förstår inte! Och kul det är det inte heller. Vad är det för fel på mig som inte kan tycka att det är skönt. Det kan vara skönt att känna att man gjort något men det känner jag när jag bakar också. Dyrt är det också, man ska betala gymkort ( om man inte har en sån bra mamma som mig) man ska ha mera mat, mera dasspapper och man ska helt plötsligt ha mera tid. Ne hoff! hade jag inte vart tvungen så hade jag gett fan i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0